معرفی فرصت های سرمایه گذاری خارجی در ایران برای مسوولان 'ماكائو'
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش ایرنا، در این همایش بریاست خانم ' اكو چن ' معاون سازمان توسعه و ترویج سرمایه گذاری ماكائو و ' اسد الله عسكر اولادی '، رییس اتاق بازرگانی ایران و چین ، از ایران به عنوان یكی از امن ترین كشورهای جهان برای سرمایه گذاری خارجی یاد شد.

مقام ماكائویی در این همایش آخرین تحولات اقتصادی مربوط به این منطقه ویژه اداری خودمختار را برای هیات ایرانی تشریح و به سوال های آنان درباره راه های توسعه همكاری های تجاری و اقتصادی پاسخ داد.

در این همایش همچنین كلیپ های تهیه شده سازمان سرمایه گذاری و كمك های اقتصادی و فنی ایران با اطلاعاتی درباره ظرفیت های اقتصادی و صنعتی و مزایای سرمایه گذاری در كشورمان برای حضار نمایش داده شد.

طرفین در این دیدار كه سركنسول ایران در هنگ كنگ نیز در آن حضور داشت، بر ضرورت تبادل هیات های تجاری و اقتصادی و سرمایه گذاری میان ایران و ماكائو چین تاكید كردند.

در حاشیه این همایش ، ' علی محمد طباطبایی ' سركنسول جمهوری اسلامی ایران در هنگ كنگ با خانم ' فلوریندا چان ' معاون اجرایی ماكائو دیدار و درباره توسعه روابط اقتصادی میان ایران و ماكائو بحث و تبادل نظر كردند.

هیات ایرانی همچنین خواستار افزایش تسهیلات موسسات مالی و بانكی ماكائو، اعزام هیات های تجاری و بازرگانی میان دو طرف شد .

هیات تجاری و بازرگانی اتاق بازرگانی ایران و چین روز گذشته در هنگ كنگ با مسوولان بخش های تجاری این منطقه در محل انجمن توسعه و ترویج مبادلات اقتصادی در مركز نمایشگاهی اصلی هنگ كنگ دیدار كرد.

در این ملاقات طرفین در خصوص روابط اقتصادی و تجاری ، اعزام هیات های متقابل با هدف استفاده بیشتر از تجربیات موسسات اقتصادی ، تجاری و تولیدی گفت و گو كردند.

حجم مبادلات تجاری ایران و چین امسال به بیش از 45 میلیارد دلار رسیده است.

آساق ** 275 ** 2100





:: برچسب‌ها: جشنواره , سیاتل , نیکون ,
:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: